Schlagerkung hoppas och tror - Semi 1 - ESC 2012

Betyg - Semi 1 - ESC 2012

Mina betyg och vad jag hoppas på är utifrån studioversionen av låtarna. Hur det låter live får vi se ikväll. Exempelvis tror jag att Cypern kan få ur sig en hel del falska toner och rasa i omdöme. Och därmed även missa en annars given finalplats. Vi får se.

*Schlagerkung hoppas att följande tio bidrag går till final:
Schweiz, Cypern, Island, Ungern, Lettland, Danmark, Grekland, Moldavien, Finland och Israel.

Och därefter: Belgien, Albanien, Rumänien, Ryssland, Irland, Montenegro, Österrike och San Marino.

Schlagerkung tror att följande tio bidrag går till final:
Danmark, Ryssland, Rumänien, Island, Grekland, Irland, Moldavien, Albanien, Cypern och Israel.

Och att resultatet därefter blir: Ungern, Belgien, Lettland, Österrike, Finland, Schweiz, Montenegro och San Marino.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tror också att de ryska gummorna går vidare

2012-05-22 @ 22:04:49
Postat av: Schlagerkung

Ja tyvärr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback