Schlagerkung hoppas - Finalen

Som sagt. Ikväll blir det genrep i Globen. Längst fram på rad 1. Trevligt.

Schlagerkung hoppas:
1. Amazing – Danny Saucedo
2. Euphoria - Loreen
3. Why start a fire - Lisa Miskovsky
4. Shout it out - David Lindgren
5. Why am I crying - Molly Sandén
6. Baby Doll - Top Cats
7. Mirakel – Björn Ranelid feat. Sara Li
8. Mystery - Dead by April
9. Soldiers - Ulrik Munther
10. Jag reser mig igen - Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern

Betyg
5
---

4
Amazing – Danny Saucedo
Euphoria - Loreen

3
Why start a fire - Lisa Miskovsky
Shout it out - David Lindgren
Why am I crying - Molly Sandén
Baby Doll - Top Cats

2
Mirakel – Björn Ranelid feat. Sara Li
Mystery - Dead by April
Soldiers - Ulrik Munther

1
Jag reser mig igen - Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern

0
---

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hoppas nog som du. Blir dock inte sur om Loreen vinner, för hon är också en favorit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback