Schlagerkänsla i Skåne

Satt bakom EMD-Erik på planet och smygtittade på vad han hade för sig. Han lyssnade på Eva Cassidy, läste nåt manus inför en show jag antar att han skulle vara med på ikväll tillsammans med en trollkarl (och publiken skulle applådera enligt manus...). Och så pratade han om schlagern i Malmö. Och andra chansen i Örebro. Att han inte gillade Darin första gången men att han gjorde det andra gången.

En flygvärdinna fick säga till unge herr Erik om att slå av datorn inför landning. Vilken skandal om jag hade störtat pga EMD-Erik. Och missat deltävlingen i Malmö.

Befinner mig nu i Rydsgård. Vissa ska på genrepet imorgon. Och jag ska till arenan under deltävlingen på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback