Deltavling 1

Efter stora problem har jag lyckats lyssna lite grann pa kvallens bidrag.
Har kommer mitt betyg vad galler personlig smak (betyg 0-5 dar 5 ar bast och 0 ar samst).

Schlagerkung tycker
Ola: 3+
Jenny Silver: 2-
Linda Pritchard: 3
Pain of Salvation: 2
Anders Ekborg: 3-
Jessica Andersson: 3-
Frisprakarn: 2+
Salem Al Fakir: 2

Direkt till final: Ola
Final som andra bidrag: Linda Pritchard
Andra chansen: Anders Ekborg och Jessica Andersson 
Femma: Frisprakarn
Sex-atta: Salem Al Fakir, Pain of Salvation och Jenny Silver

Men hur tror jag att det slutar ikvall? Dvs mitt tips.

Schlagerkung tror
Direkt till final: Anders Ekborg
Final som andra bidrag: Ola
Andra chansen: Salem Al Fakir och Frisprakarn 
Femma: Jessica Andersson
Sex-atta: Linda Pritchard, Pain of Salvation och Jenny Silver


Kommentarer
Postat av: Andreas

Tjena Mr T



Sådär tippat av dig får man säga eller? :-) Jag tyckte att Salem var bra! Höll den som favorit... Linda kändes väl som en dussinlåt? Ola lite pinsam bara, men den kanske tar sig?



Hoppas att det är bra i Spanien!

2010-02-07 @ 09:47:46
Postat av: schlagerkung

Ok, om jag hade flyttat ner Anders Ekborg så hade det väl blivit hyfsat. Tips hemifrån sa att han skulle gå bra... Var som sagt väldigt struligt att få fram låtarna på den spanska datorn. Så jag var inte riktigt inlyssnad om man säger så. Inte uppdaterad på nätet. Bara semester i huvudet. Vilket var otroligt skönt! Salem kanske tar sig. Nu får jag ju inte höra den på ett tag tyvärr.

Postat av: Ylva Östergren

Tycker om det du skrivit! Kul att se en del schyssta saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-12-02 @ 14:18:08
URL: http://jade.se/reseguide
Postat av: schlagerkung

Tack!

2011-02-03 @ 21:32:19
URL: http://schlagerkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback