Semifinal 1 - Göteborg

Vilka som ställs mot varandra i duell kan naturligtvis avgöra.

Efter att ha lyssnat på låtarna (60 sekunder) en ynka gång.

Schlagerkung hoppas:
Till final
Alcazar - Stay the night - Betyg 4-
Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus - Betyg 3+

Andra chansen
Emilia - You're my world - Betyg 3
Marie Serneholt - Disconnect me - Betyg 3

Femma
Nina Söderquist - Tick tock - Betyg 3-

Utslagna
Scotts - Jag tror på oss - Betyg 2
Jonathan Fagerlund - Welcome to my life - Betyg 2-
Caroline af Ugglas - Snälla snälla - Betyg 1+


Kommentarer
Postat av: Schlagerpinglan

Detta resultat hade jag kunnat acceptera utan problem. :)



Tror dock inte att Scotts kommer att åka ut. Dessutom är Alcazar mina egna favoriter och då får de automatiskt svårt att ta sig vidare. Vet ej varför, men så är det. :) Andra chansen kanske till dem.

Postat av: schlagerkung

Svårt efter en lyssning. Men visst, tror Scotts har stor chans. Dock inte min personliga favorit. Alcazar brukar ha problem att ta sig vidare. Får se.

2009-02-06 @ 16:42:57
URL: http://schlagerkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback