Produktion med problem

Mede hade skärpt till sig när det verkligen gällde. Fortfarande finns mycket att jobba på. Men hon var trots allt bäst när det gällde. Men bra. Nja.

Många inslag hade kortats ner jämfört med genrepet. Fortsatt teknikstrul. Tveksam produktion. Inte särskilt roligt program heller. Musiken var glädjen. Åtminstone den som gick till final. Hoppas på att SVT skapar en bättre produkt framöver. 

I duellerna möttes ettan och fyran. Tvåan och trean. Jag är hyfsat säker på att Alcazar var etta och Scotts fyra. Emilia tvåa och Caroline trea. Visst skulle Caroline kunnat vara fyra. Men Emilia etta. Nej, det tror jag inte. Spekulationerna lär fortsätta tills resultatet offentliggörs efter finalen.

Inget störtlopp idag.

Det blev en Bea Lovers pizza. Mozzarella, nötkött, soltorkade tomater, ruccola, bearnaisesås.

Varför detta tjat om reglerna? Och krångliga regler? Jag tycker att reglerna i MF är relativt enkla att förstå. 

Får se om schlagerkung besöker någon mer delfinal/semifinal. Klart är i alla fall att jag ska på finalen. Och andra chansen i Norrköping. Där kommer jag att sitta på parkett. Rad 7, precis framför kameravagnen. Jag lovar att vinka till er alla. 
   

Kommentarer
Postat av: Nina

Du kan ju alltid ta dig till Malmö kanske....?

Postat av: Eva

Jag förstår inte heller varför man tjatar om reglerna. De är hur lätta som helst att förstå. Glasklart.



Å, fy då. Sitta på parkett i Norrköping. Hur får man tag i så bra platser undrar jag? Det fanns ju inga sånna kvar efter 20 minuter när jag äntligen kunde boka. Så jag får nöja mig att sitta på läktaren. Ja, ja... sånt är livet!

2009-02-08 @ 22:14:22
URL: http://sextiofem.com/musik
Postat av: schlagerkung

Kanske Malmö. Men har ingen biljett...

Skulle gärna byta parkettplatsen i Norrköping mot en likvärdig i Globen...men man kan ju inte få allt. Alltid svårt det där med biljetter. Kul bara att vara där.

2009-02-08 @ 22:37:38
URL: http://schlagerkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback