Jag ska slåss i dina kvarter!

Hmm...inte gick det att lyssna klockan 13:10. Skandal! Schlagerchock! SVT i krismöte!?

Strax efter 13:20 gick det bättre.

Första genomlyssningen. Betyg 0-5. Där 5 är bäst och 0 är sämst.

1 - Lili & Susie - Show me heaven

Klassiskt 80-tal. Modern Talking. Glädje. Något tjatig. Och egentligen omodern. Men det här är musik från min uppväxt. Kan inte låta bli att ryckas med.
Betyg: 3+


2 - Lasse Lindh & Bandet - Jag ska slåss i dina kvarter!

Mer rockigt än senast han var med (förra året). Men hans röst har jag så himla svårt för. Gata upp igen. Gata ner igen. Nej tack.

Betyg: 1


Jag ska slåss i dina kvarter! framförs av Lasse Lindh & Bandet i Melodifestivalens andra semifinal 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback