Hur svårt kan det va?

Jag tippade rätt på i stort sett allting. Tyvärr placerade jag "Pame" lite för högt upp men kunde inte veta att Daniel M skulle göra ett sådant uselt framträdande. I övrigt fick jag in de flesta i rätt ordning. Vinnarna självklara. Och Niklas sistaplats.

Vad gäller personlig smak gick det hyfsat. Calaisa kom trots allt med bland de fem främsta. Charlotte var bäst.

Hur svårt kan det va? framfördes av Linda Bengtzing i Melodifestivalen 2008 (deltävling 4 i Karlskrona). Den gick direkt till final. Som väntat.

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

roligt!

Postat av: Mikaela

Jag tippade också Perrelli & Bengtzing. Synd bara att Calaisa åkte ur.Hade hellre sett dem än Nordman i andra chansen.

2008-03-01 @ 22:30:31
URL: http://justmikaela.blogg.se
Postat av: schlagerkung

Ja. Roligt. Synd på Calaisa som hade en riktigt bra låt. Nordman vidare var väntat men personligen tyckte jag låten var vidrig. Nordman är trist.

2008-03-02 @ 07:51:09
URL: http://schlagerkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback