Razborka

När jag tippade utgången av tävlingen missade jag bara Rongedal (hade tippat dom trea) och Carola/Andreas (hade tippat dom tvåa). Men vad gäller min personliga smak stämde resultatet inte riktigt lika bra.

Lilla skrällen att Andra generationen kom femma. Stora skrällen att Carola/Andreas missade direktplats till finalen. Inte för att deras låt var jättestark. Men mer förvånande att Rongedal är så populära efter ett avsnitt av Så ska det låta. Och deras låt är ingen vinnare av finalen.

Sanna var överlägsen. Och kan mycket väl vinna i Globen. Enda kandidaten hittills.

Alexanders framförande var för dåligt. Razborka helt riktigt sist.

Bussola gav mig matförgiftning. Skulle tagit en kebabpizza trots allt.

Razborka framfördes av The Nicole i Melodifestivalen 2008 (deltävling 2 i Västerås). Utslagen efter att ha kommit på åttonde och sista plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback