Lay your love on me

Sitter och lyssnar på bidragen. Alla samlade på ett ställe.

Schlagerprinsessan snabbare än partyprinsessan i Tjejvasan. Såklart.

Har ändrat mig marginellt. Att tippa utgången (vilket jag gör på en plats för fans) känns dock omöjligt.

Vissa artister kan bjuda på falsksång ikväll vilket naturligtvis kan ställa till det. Tänker exempelvis på Caracola. Förstår fortfarande inte Isakssons favoritskap bland fansen. En sista önskan.

Resultatet jag hoppas på
Final:

BWO 

Eskobar 


Andra Chansen:

Ainbusk
Thérèse Andersson 


Femma:

Caracola


Sämre:

Mickey Huskic
Patrik Isaksson & Bandet 


Sämst:

Frida feat. Headline


Tror fortfarande att Eskobar är chanslösa. Hoppas att jag har fel. De är klart värda en finalplats. Patrik och Frida är inte ens värda en middag på någon skabbig pizzeria i Kiruna.

BWO ska och kommer att gå till final.

Blir en kul kväll som vanligt. Björn ska tydligen sjunga.

Lay your love on me framförs av BWO i Melodifestivalen 2008 (deltävling 3 i Linköping).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback