Jag har pratat med irländsk tv, RTE News

Jag har pratat med irländsk tv, RTE News. Dom skulle spela in Irlands uppträdande i Eurovision Village och sända imorgon kväll. Irland är redan klara för lördagens final. Jag hjälpte dom med vilken tid spelningen var och svarade på frågor om eurovision. Religiös fanatisk kvinna med kors- och Jesusflaggor var också där. Riktigt skönt soligt väder idag torsdag. På spelbolagens listor har tidigare Schweiz, Sverige och Serbien varit favoriter. Nu är Ukraina favorit till seger. Skrämmande. Jag kan köpa att den kommer högt upp, eftersom den sticker ut. Men eftersom det är en usel låt, om det ens går att kalla låt, får den bara inte vinna. Personligen anser jag att den borde komma bland de sista. Är nu på väg till arenan. 20:00 finsk tid öppnar insläppet. 22:00 finsk tid börjar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback