Sammanfattning - Semifinal 1

Sammanfattning med länk till video. Och liveversion. Eller bara en av dom. Om det inte finns både och.

ESC 2011 - Semifinal 1

01. Polen -
Video - Live
02. Norge - Live
03. Albanien - Video - Live
04. Armenien - Video - Live
05. Turkiet - Video - Live
06. Serbien - Live
07. Ryssland - Live
08. Schweiz - Video - Live
09. Georgien - Video - Live
10. Finland - Video - Live
11. Malta - Video - Live
12. San Marino - Video - Live
13. Kroatien - Video - Live
14. Island - Video - Live
15. Ungern - Video - Live
16. Portugal - Video - Live
17. Litauen - Live
18. Azerbajdzjan - Video
19. Grekland - Live

Kommentarer
Postat av: hanna therese eriksson

jag tro att finland kommer och vinna

1 finland

2 ukraine

3 ungern

4 norge

5 slovakia

6 tysklan

7 sweden

mvh

hanna therese eriksson

schalger drottning

Postat av: schlagerkung

Finland!? Det hoppas jag inte. Ungern kan jag tänka mig. Hoppas såklart på Sverige som alltid.

2011-05-10 @ 08:25:49
URL: http://schlagerkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback