Fiasko

Första gången i mitt liv som Sverige missar final!

Lilla skrällen. Ukraina. Stora skrällen. Cypern.

Att Sverige inte skulle gå vidare var ingen jätteskräll. Jag hade Sverige som tionde och sista land till final. Nu blev det sämre än så. Men tråkigt. Ja. Mycket tråkigt!

Att Ukraina skulle "ta" Sveriges plats. Var ingen jättestor överraskning.

Däremot. Att Kroatien skulle missa finalen. Och istället Cypern till final! Hmm. Trist. Och inte helt väntat. Kul för Danmark men mer logiskt om det stått Kroatien på sista kuvertet.

Azerbajdzjan drog startnummer 1 och Danmark startnummer 25. Finalens bästa startpositioner.

Tippningsmässigt gick det ändå helt ok. 8 av 10. Och jag hade ju Sverige på tionde plats vilket innebär att jag inte tappar så många poäng. Faktiskt var jag bäst idag. Och ligger sammanlagt endast två poäng bakom ledaren.

Riktigt bra platser ikväll. Kul. Bra stämning. Tills Sverige åkte ur...

Ska ändå bli kul med finalen på lördag.

Imorgon. Aker brygge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback