Schlagerkung hoppas och tror - Semi 1

*Schlagerkung hoppas att följande tio bidrag går till final:
Schweiz, Bulgarien, Sverige, Bosnien-Hercegovina, Portugal, Finland, Island, Turkiet, Montenegro och Tjeckien.

Och därefter: Rumänien, Andorra, Belgien, Vitryssland, Malta, Armenien, Israel och Makedonien.

Och sen vad jag tror då. Blev väldigt stressigt när jag skulle avlämna mina röster. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte exakt koll på hur jag tippade. När klockan slog 21:00 så spärrades mitt tips och jag kan inte längre se vad jag trodde. Men jag tror att jag tippade ungefär enligt nedan.

Schlagerkung tror att följande tio bidrag går till final:
Bosnien-Hercegovina, Turkiet, Armenien, Sverige, Finland, Malta, Island, Portugal, Rumänien och Israel.

Och att resultatet därefter blir: Makedonien, Vitryssland, Schweiz, Bulgarien, Montenegro, Andorra, Belgien och Tjeckien.

Om jag nu tippade något annorlunda så återkommer jag till det efter semifinalen då jag får mitt resultat. Svart på vitt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Malena bäst so far i alla fall tycker jag. Fast jag tycker att det var lite dåligt ljud?

Postat av: schlager

Lite dåligt ljud. Men snyggaste scenen någonsin! Den kvinnliga programledaren måste nog lära sig lite mer franska inför den andra semifinalen...

2009-05-12 @ 22:36:37
URL: http://schlagerkung.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, själva programmet som sådant tycker jag var rätt dåligt i dag. De svenska kommentatorerna var väldigt tysta och trista och de ryska var väl så som jag förväntade mig typ. Men den ryska underhållningen just nu gillar jag!

2009-05-12 @ 22:42:27
URL: http://mammanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback