Storbritannien under genrepet

DSC00305.JPG
Storbritannien under genrepet. Eftersom de hade en bra show och publiken var med på noterna så tror jag inte att den kommer sist. Men låten är inte bra. Jag glömde att ta bilder på Sverige. Jag var i extas! Sistaplatsen tror jag kommer stå mellan Irland, Frankrike, Rumänien och Litauen. Irland är för tillfället den låt jag gillar minst. Litauen har en bra låt tycker jag personligen. Men den kanske är för anonym. Frankrikes sångare ägnade sig åt falsksång under genrepet. Det kan straffa sig. Rumänien har nog för många vänner för att komma allra sist. Istället för snabbgenomgång av låtarna gick programledarna runt och pratade med fans i arenan. Jag var med i bild när en annan svensk pratade hockey-vm. På lördag blir det dock snabbgenomgång. Manuset är fortsatt tråkigt. Men ett par roliga inslag var det i alla fall. Håll utkik efter en kvinna i rosa kläder. Ikväll väntar Euroclub. Där den officiella festen efter semifinalen hölls. Blir säkert trevligt med likasinnade fans från hela Europa. Har förresten skaffat ett silverhjärta. Och svensk flagga. Allt för att hjälpa fram The Ark. Moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback