Hard Rock Hallelujah

Bara 4 dagar kvar till finalen (lördag).
Endast 2 dagar kvar tills jag åker till Helsingfors och tittar på semifinalen (torsdag).

När Ola Salo anlände till Helsingfors igår. Med färja.
Då var han iförd en trenchcoat. En likadan som jag handlade i förra veckan. Och som givetvis även jag ska ha på mig vid ankomsten till Helsingfors. Med flyg.

Innan jag åker kommer jag att revidera mina betyg och presentera en slutlig lista. Semifinal. Final. Vinnare. Förlorare. Kommer inom kort (antagligen onsdag 9:e maj). 

Hard Rock Hallelujah framfördes av monstren Lordi för Finland i ESC 2006 och vann hela tävlingen. Finlands första seger. Därmed kommer ESC 2007 att gå av stapeln i Finlands huvudstad Helsingfors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback