För att du finns

Grattis på namnsdagen, Sonja Aldén!

Apropå Kristian Luuk. Det jag kan säga är att Luuk var betydligt mycket bättre än Lena PH som programledare för Melodifestivalen. Hans insats som kommentator är jag dock ännu (o)lyckligt omedveten om. Inte för att jag varit helt nöjd med föregångarna heller. Pekka Heino, som under sändningen satt och sms:ade med mobilen, med ljudet på! Björn Kjellman, som var så nördig att ingen vanlig Svensson brydde sig. Och Janne Jingryd tar nog priset som sämst någonsin!! I klass med Fredrik Belfrages insatser som programledare för Melodifestivalen. Dvs samma låga klass.

Inga högkvalitativa bilder. Men tittar du noga kan du se mig. Åtminstone 2-3 gånger.



För att du finns
framfördes av Sonja Aldén i Melodifestivalen 2007 och hamnade på sjätte plats i finalen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback