Finalens mittenbidrag

Genrepet i Globen närmar sig.

Finalens mittenbidrag? Nicke Borg, Swingfly, The Playtones och Brolle. Presenteras tillsammans med övriga i mellanskiktet på årets
lista.

Schlagerkung tycker

Betyg 3
6. Leaving Home - Nicke Borg (finalist)
7. Dance Alone - Love Generation
8. Try again - Dilba
9. Me and my drum - Swingfly (finalist)
10. Desperados - Pernilla Andersson
11. My heart is refusing me - Loreen
12. Social butterfly - Rasmus Viberg
13. Oh my God - Le Kid
14. The King - The Playtones (finalist)
15. No one else could - Sebastian
16. Alive - Linda Pritchard
17. Lucky you - Linda Sundblad
18. 7 days and 7 nights - Brolle (finalist)

Kommentarer
Postat av: Nina

Och jag tycker t nog att Vargas låt är helt ok! Inte som en schlagervinnare, men en helt ok visa med ett viktigt budskap! Vem jag vill se som vinnare i morgon vet jag dock inte än.

Postat av: schlagerkung

Varga får inte vinna. Men kan. Danny får vinna. Men kan inte?

2011-03-11 @ 16:09:44
URL: http://schlagerkung.blogg.se/
Postat av: Nina

Men nej, jag tror inte att hon kan vinna ändå. Men man vet ju aldrig iofs.

2011-03-12 @ 11:53:05
URL: http://mammanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback