Andra Chansen - Schlagerkung hoppas

Mina förhoppningar om resultatet.

Schlagerkung hoppas
Duell 1: Love Generation slår ut Jenny Silver
Duell 2: Loreen slår ut Sara Varga
Duell 3: The Moniker slår ut Linda Pritchard
Duell 4: Pernilla Andersson slår ut Shirley's Angels

Därefter.

Duell 5: Love Generation slår ut Loreen och går till final.

Skulle det istället stå mellan Jenny Silver och Sara Varga på övre halvan. Så hoppas jag nog på Varga. Men det spelar ingen roll.

Duell 6: The Moniker slår ut Pernilla Andersson och går till final.

Skulle det istället stå mellan Linda Pritchard och Shirley's Angels på undre halvan. Så hejar jag på Pritchard. Solklart.

Återkommer med tipset imorgon lördag. Vad jag tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback