Så nära som det går

Tåget kom fram till slut. Till Göteborg. Där snön inte ligger kvar på backen. En timme senare än beräknat. Bra så.

Förra veckan talades det om den bästa deltävlingen någonsin. Jag håller inte riktigt med. Jämfört med den här veckan så stämmer det. Men sammantaget handlade det om två-tre riktigt värdiga finalister i Luleå. Här i Göteborg däremot. Tror jag vi kan få uppleva en av dom sämsta deltävlingarna någonsin. Ska ändå bli kul att uppleva det på plats. Genrep ikväll och deltävling imorgon kväll.

Kan inte komma så mycket närmare händelsernas centrum.
Det här är vad Schlagerkung ser från sitt hotellfönster:




Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker att det var rätt dålig kvalité förra helgen jag, hoppas att det blir bättre ju längre vi kommer in i tävlingen. Vill ju inte bli besviken i Malmö!

2011-02-11 @ 15:59:25
Postat av: schlagerkung

Tror att Linköping och Malmö blir bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback