Dagen efter

Bästa låten vann. Rösterna från öst räckte. Gott och väl. Jag hoppades men vågade inte tro på seger för Tyskland. Men så blev det. Hamburg nästa år? Som sagt. Bästa låten vann. Härligt!

Blev aldrig riktigt jämnt om förstaplatsen. Danmark gick bättre än väntat. Israel floppade.

En hyfsad final. Väldigt kul att vara på plats.

Sverige kom elva i sin semifinal. Bara fem poäng efter.

Tippningsmässigt gick det ändå rätt ok för min del. Hamnade på fjärdeplats bland över 100 experter. Seger (förra året) och fjärdeplats på mina två första starter är helt klart godkänt. Vinnare i år blev min kompis Stefan. Vårt hotellrum dominerar tippningen!

Strax väntar flygtåget till Gardermoen.


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, Tyskland är värdiga vinnare! En riktigt bra låt, Lena sprudlar av glädje verkar det som! Halvtysken i mig är stolt! Danmarks låt gillade jag också!

2010-05-30 @ 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback