Slut på det roliga

OS är slut. Vilket fantastiskt OS det blev för Sveriges del. Särskilt för längdskidåkarna.

Sista deltävlingen är avgjord. Helt rätt låt vann. Annas låt är en av de fyra bästa i år. Kanske den absolut bästa.

Stämningen i Malmö arena var bra. Väldigt bra. Till helgen väntar tåg till Örebro. Om tåget går. Och helgen efter. Globen.

Rent tippningsmässigt gick det väl hyfsat. Precis som jag trodde så floppade Lovestoned. Tyvärr floppade även Sibel. Något mer oväntat tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Nina

Annas låt var hur bra som helst tycker jag! Jag är också förvånad över att det inte gick bättre för Sibel! Men hennes framträdande kom inte till sin rätt på TV tycker jag. I arenan var det mkt power i det, men på TV blev det rätt blekt i jämförelse. Tyvärr. Vi (jag och barnen) gillade Pernillas framträdande också. Som tur är så gick inte de där respektlösa töntarna vidare.

Postat av: Pelle

Ja lite tråkigt att inte Sibel gick vidare! Nu skiter vi i det och ser till att årets bästa låt oxå kommer till final, rösta på Crucified Barbara! Det är en konkret djävla order!



Låt musiken vinna! Death to false metal!

2010-03-04 @ 14:04:36
URL: http://melodifestival.gloom.se
Postat av: schlagerkung

Tydligen var Pernilla mer populär. Märkligt.

2010-03-07 @ 15:49:07
URL: http://schlagerkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback