Deltävling 3 - Schlagerkung tror

Hur tror jag att det slutar ikväll?

Det här är väl första veckan under årets turné som jag haft hyfsat fokus på deltävlingen. Ångrar inte att jag bytte kylan mot värmen i Spanien. Och kanske är även mina uteblivna resultat i år orsakat av mina framgångar förra året. He he. Jämför: Ferrys lopp efter guldet. Om inte annat lovar jag att ha fullt fokus på ESC senare i vår. Oslo kommer att besökas. Men nu till kvällens låtar. Jag fortsätter att chansa rätt så rejält vad gäller vissa placeringar. Erik Linder är exempelvis tippad att hamna tvåa av många andra. Jag vill inte tro på att han lyckas. Fem solokillar av sex möjliga i finalen får väl räcka. Måste spela högt.

Schlagerkung tror
Direkt till final: Darin
Final som andra bidrag: Alcazar
Andra chansen: Crucified Barbara och Timoteij
Femma: Getty Domein
Sex-åtta: Erik Linder, Elin Lanto och Johannes Bah Kuhnke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback