Comeback

Schlagerkung är tillbaka. Åtminstone till viss del. Efter två veckors tankar på annat. Hade jag bättre fokus och även ett bättre resultat.

Om man räknar om bidragens placeringar till poäng är det möjligt att få maximalt 27 poäng under en deltävling, när man har placerat alla låtar i rätt ordning. Ikväll fick Schlagerkung 23 poäng. Helt ok.

Hade rätt på vilka 4 bidrag som skulle gå vidare och därmed även vilka 4 bidrag som skulle åka ut. Enda missarna var att jag hade bytt plats på femman (Erik) och sexan (Getty), att jag hade bytt plats på Timoteij (final) och Alcazar (andra chansen) och till sist att jag, likt säkerligen många andra, hade trott att Darin (och inte Timoteij) skulle vara den som gick till final som första bidrag. I övrigt rätt på alla placeringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback