Senaste nytt

"You're Making Me Hot-Hot-Hot" ersätter den diskade "Never heard of him" i MF 2010. Samma låtskrivare som låg bakom Stenmarcks "Las Vegas".

Imorgon onsdag klockan 12:00 avslutas den första delen i Webbjokern. 100 bidrag ska sen gå vidare till den andra veckan. Schlagerkung har listat sina
100 bästa men även dom 10 sämsta.

Enligt SVT:s melodifestivalsida återstår endast 177 bidrag i Webbjokern. Av de från början 181 bidragen har sen tidigare nr 160 (diskad pga tidigare publicering) och nr 178 (okänd anledning) försvunnit. Jag har även upptäckt att ett av dom bidrag jag sett (nr 039 - eslöv) har tagits bort. Blev kommunpamparna i nämnd kommun arga? Mitt omdöme om låten var "pinsamt usel". Så ingen skada skedd egentligen. Men vad jag kan se är resterande 178 bidrag kvar i tävlingen. Åtminstone får inte jag det till 177. Eller hur räknar SVT?


Kommentarer
Postat av: Viola Sandelius

Hej Schlagerkungen!



Tråkigt att du inte gillade min låt, eller min sång. Själv tycker jag att "Min första kärlek" är en rolig, annorlunda, lite galen låt och att jag, är en mycket duktig sångerska som vet när det är skönsång som ska sjungas eller någon annat som passar bättre i sammanhanget.



Önskar dig en trevlig helg.

Viola Sandelius

2009-10-24 @ 09:29:02
Postat av: Viola Sandelius

Hej Schlagerkungen!



Tråkigt att du inte gillade min låt, eller min sång. Själv tycker jag att "Min första kärlek" är en rolig, annorlunda, lite galen låt och att jag, är en mycket duktig sångerska som vet när det är skönsång som ska sjungas eller någon annat som passar bättre i sammanhanget.



Önskar dig en trevlig helg.

Viola Sandelius

2009-10-24 @ 09:40:32
Postat av: schlagerkung

Önskar dig lycka till! Men det finns betydligt bättre låtar kvar i tävlingen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback