Kvällens show

Hur funkade låtarna live?

Växte:
Kroatien, Irland, Slovenien, Azerbajdzjan, Grekland, Moldavien och Ukraina.

Ingen skillnad:
Lettland, Serbien, Norge, Danmark, Litauen, Albanien, Estland och Nederländerna.

Sjönk som en sten:
Polen, Cypern, Slovakien och Ungern.

Eftersom min personliga tia (Slovakien) och elva (Polen) floppade så har jag nu placerat min tidigare tolva (Norge) på tionde finalplats. Vad jag hoppas på alltså.

Vad jag tror (mitt tips) kvarstår självklart sedan tidigare. Men Irland och Kroatien gjorde bra ifrån sig och kan mycket väl knipa en finalplats.

Trevligt att kommentatorn (Edward af Sillén) har samma favorit som jag. I hela tävlingen. Nämligen Estland.

Programledarna och manus är verkligen sämst. Synd. Inte ens så dåliga att de blir roliga. Bara jobbiga.

10 bidrag ska till final. Det blir spännande det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback