Årets glassnyheter

Vår i luften på sistone. Några glassnyheter har jag redan hunnit med i år. Utöver de åtta nyheter som står med på den ordinarie listan har jag även sett och ätit Magnum Essence. Om den kom redan förra året men då inte var med på någon officiell lista vet jag inte. Ny för mig är den i vilket fall. Vilket alltså ger nio nyheter. Även om Hamburgaren gjorde ett gästspel redan förra året men först i år finns med på den officiella listan. Ice Age 3 verkar dessutom påminna en hel del om tidiare års The Simpsons. Vi får väl se.

Första glass att betygsätta är Hamburgaren. Eller Wich som den heter i år när den är officiell Special Guest (förra  året fanns den här glassen, från Ben & Jerry's, endast hos Pressbyrån). En rund sandwichglass med chokladcookies och chocolate chip-glass. Smakar faktiskt något bättre i år. Men priset är hutlöst. Sammantaget en besvikelse.

Mitt betyg, på en skala från 0-5 där 0 är sämst och 5 är bäst:
Wich (hamburgaren) 2


Kommentarer
Postat av: Nina

Nu har jag en ny snabbare dator så nu ska jag väl kunna klicka på dina länkar och lyssna! Fast just nu lyssnar jag på svenska schlagerhits som jag hittade på spotify :-)



Ha det bra!

Nina

Postat av: schlagerkung

Ska försöka sammanställa länkarna.

2009-04-20 @ 23:36:18
URL: http://schlagerkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback