Schlagerkung hoppas och tror - Final

Schlagerkung HOPPAS på följande resultat 
1. SVERIGE
2. Kroatien
3. Bosnien-Hercegovina
4. Ukraina
5. Frankrike
6. Rumänien
7. Norge
8. Grekland
9. Danmark
10. Island
11. Armenien
Placering 12-24: Albanien, Portugal, Storbritannien, Serbien, Ryssland, Israel, Turkiet, Finland, Lettland, Georgien, Polen, Spanien och Azerbajdzjan.
Förhoppningsvis sist: Tyskland

Schlagerkung TROR på följande resultat
1. UKRAINA
2. Ryssland
3. Serbien
4. Grekland
5. Rumänien
6. Sverige
7. Armenien
8. Bosnien-Hercegovina
9. Azerbajdzjan
10. Finland
11. Turkiet
12. Kroatien
---
Troligen sist: Tyskland

Läs mina betyg och kommentarer om kvällens finalister.

Läs mina tankar inför kvällen här.

Kommentarer
Postat av: Rio/Jan/Right/Greger/Fanfar93

Jag gillar att säga: VAD VAR DET JAG SA!!??
Och denna gång helt befogat. Jag sa att Sverige skulle komma på en dålig placering med den här låten och det blev ju dessvärre så.
Så en tänkvärd läxa till alla er schlagerfreaks: rösta på något annorlunda nästa år så blir det en bättre placering, annars är det kört!

Tack för ordet! Vi hörs nästa år!

2008-05-25 @ 00:29:38
Postat av: schlagerkung

Det ska vara möjligt att vinna. Och det är det inte för tillfället. En hyfsad placering är inte mycket att sträva efter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback