Schlagerkung har sett alla bidragen - igen

Efter att ha sett alla bidragen har jag uppdaterat mina betyg något. Men behåller mina tio favoriter som jag hoppas på, fast i lite annan ordning. Även listan över vilka bidrag jag tror går till final är intakt sånär som på en punkt, Ungern tar den tionde platsen och Schweiz går inte vidare.

Uppdaterade betyg
Betyg 10
--- inget bidrag

Betyg 9
Sverige.

Betyg 8
Bulgarien.

Betyg 7
Malta, Kroatien, Schweiz och Ukraina.

Betyg 6
Danmark, Island, Albanien och Vitryssland.

Betyg 5
Ungern och Portugal.

Betyg 4
Turkiet, Tjeckien och Lettland.

Betyg 3
Georgien och Makedonien.

Betyg 2
Cypern.  

Betyg 1
---inget bidrag

Betyg 0
Litauen.

Schlagerkung HOPPAS på final för dessa tio bidrag (i den här ordningen)
Sverige, Bulgarien, Malta, Kroatien, Schweiz, Ukraina, Danmark, Island, Albanien och Vitryssland.
Nära skjuter ingen hare: Ungern och Portugal.

Schlagerkung TROR på final för dessa tio bidrag
Ukraina, Turkiet, Bulgarien, Kroatien, Vitryssland, Sverige, Georgien, Portugal, Lettland och Ungern.
Skrällvarning: Island.
Juryns val: Schweiz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback