Complice

Lite förutsättningar. Semifinal 1.

Debutanter i sammanhanget är San Marino och Azerbajdzjan.

19 länder tävlar. 10 går till final.

9 av finalisterna röstas fram via telefonomröstning. 1 finalist väljs av en jury (med representanter för de tävlande länderna).

Ikväll kan inte vi rösta. Deltagande länder i semifinal 1 samt redan klara finalisterna Tyskland och Spanien röstar ikväll. På torsdag i semifinal 2 gäller motsvarande. Då med redan klara finalisterna Storbritannien, Frankrike och Serbien beredda att rösta fram sin finalist.

Complice framförs av Miodio för San Marino i den första semifinalen. ESC 2008. Debutantland.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Just nu lottar jag ut en bloggdesign på min blogg, du behöver inte länka för att vara med utan bara kommentera inlägget (gå in på min blogg och scrolla ner lite :).
Vinner du inte (eller vill du ha en annan) så kan du alltid beställa en egen valfri design som du själv bestämmer hur den ska se ut. Läs mer på "Designhjälp" längst upp på min sida.

:)

Postat av: schlagerkung

Jo tjena. Annars bloggar jag om ESC. Slovenien till final. Tack.

2008-05-20 @ 18:43:16
URL: http://schlagerkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback