Visst finns mirakel - andra chansen

Suzzie Tapper???

Det går åt skogen på undre halvan.

Till final.

Om jag får bestämma (övre halvan)
Sibel vinner mot Ola

Och så här slutar det (övre halvan)
Sibel vinner mot Ola

Om jag får bestämma (undre halvan)
Suzzie Tapper vinner mot Nördman

Men så här slutar det (undre halvan)
Nördman vinner mot Suzzie Tapper

Jag tål inte Nördmans låt. Jag tål inte heller att se deras hemska manager,
Michael Brinkenstjärna, som av någon anledning syns mest hela tiden i TV-rutan. Han borde inte ens vara välkommen i arenan.

Sibel överlägset bäst ikväll. Enda värdiga finalisten.

Visst finns mirakel framfördes av Suzzie Tapper i Melodifestivalen 2008 (Andra chansen i Kiruna). Den gick precis vidare till andra omgången.

Kommentarer
Postat av: Nina

Håller med! Gillar Sibels låt men tror att Ola kan ha stort stöd dock. Snart vet vi.... Nordman och Suzzie T vill jag inte höra igen alls!

Postat av: schlagerkung

Risken finns att Ola och Nordman går vidare. Men ingen av dom kan vinna finalen i alla fall.

2008-03-08 @ 21:16:30
URL: http://schlagerkung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback