That's love

Efter att ha sett bidragen på TV.
Tycker jag fortfarande att de tre artister som gjort sitt i tävlingen är:

Michael Michailoff

Face-84
och
Christer Sjögren.

Deltävlingen var så usel som jag först befarade. Trodde låtarna skulle växa. Men det var uselt live. Mycket falsksång. Tyvärr förstörde främst E-type men även Poodles en helt ok låt. Är ändå min finalist. Men skärp till er!

Just nu tycker jag såhär:
4 Brandur
1 E-type & Poodles

6 Amy D
3 Velvet

7 Tapper

5 M M
8 Christer S
2 Face-84

That's love framfördes av Michael Michailoff i Melodifestivalen 2008.


Kommentarer
Postat av: Nina

Det var verkligen ett trist startfält ikväll! Ingen direkt favorit, däremot flera klara bottennapp, bla Christer Sjögren som var rent pinsam i mitt tycke. Finns det möjlighet att ha expertkommentatorn här någon av delfinalerna? Misstänker att du är på plats i Globen under finalen?
Nina

Postat av: schlagerkung

Vikingen skötte sig bra. Han var tydligen bäst. Missade jag nåt? Var låten verkligen bra?

2008-02-09 @ 22:27:25
URL: http://schlagerkung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback